Afryka jest kontynentem ogromnych możliwości. Trzeba jednak wiedzieć jak w najlepszy sposób nawigować przez skomplikowane zakamarki tajników prowadzenia biznesu na tym kontynencie. Każdy kraj i region w Afryce ma swoją specyfikę. Okazuje się, że najlepszym sposobem na jej poznanie jest zaangażowanie się we współpracę z lokalnym partnerem. Pozostaje oczywiście kwestia zaufania i cierpliwości w oczekiwaniu na wymierne korzyści biznesowe.
You may also like
Według najnowszego raportu agencji Fitch Afryka Subsaharyjska dobrze poradzi sobie ze spadającymi cenami ropy. Wzrost będzie się jednak róznił w zależności od […]
Dla tych nastawionych nie tyle na wysokie stopy zwrotu ale bardziej na etyczną stronę rozwoju gospodarki dobrą propozycją okaże się pomoc bezpośrednio […]
1 grudnia tego roku, po 22 latach prezydentury, Yahya Jammeh przegrał wybory w Gambii na rzecz lidera opozycji Adama Barrow. Według obserwatorów […]
Angola, której gospodarka dotychczas opierała się głównie na bogactwie złóż ropy naftowej, najwyraźniej poszukuje ostatnio nowych kierunków rozwoju. Jednym z nich staje […]