Afryka jest kontynentem ogromnych możliwości. Trzeba jednak wiedzieć jak w najlepszy sposób nawigować przez skomplikowane zakamarki tajników prowadzenia biznesu na tym kontynencie. Każdy kraj i region w Afryce ma swoją specyfikę. Okazuje się, że najlepszym sposobem na jej poznanie jest zaangażowanie się we współpracę z lokalnym partnerem. Pozostaje oczywiście kwestia zaufania i cierpliwości w oczekiwaniu na wymierne korzyści biznesowe.
You may also like
W dniach 31 marca – 1 kwietnia 2017 roku w Londynie odbyła się LSE [London School of Economics] Africa Summit – jedna […]
Poziom inwestycji nie jest zjawiskiem jednorodnym i charakteryzuje się dużą zmiennością. Są kraje, które przyciągają większą uwagę inwestycyjnego świata i są takie, […]
Chiny przedłużyły okres bezcłowy dla 8000 produktów pochodzących z Zambii. Ten ruch ze strony Chin oznacza, że największy producent miedzi w Afryce […]
Pierwsza w Sierra Leone firma inwestycyjna JP Anderson ogłosiła powstanie nowego funduszu private equity. Fundusz Rozwoju Sierra Leone ma zamiar szukać kapitału inwestycyjnego, który […]