Afryka jest kontynentem ogromnych możliwości. Trzeba jednak wiedzieć jak w najlepszy sposób nawigować przez skomplikowane zakamarki tajników prowadzenia biznesu na tym kontynencie. Każdy kraj i region w Afryce ma swoją specyfikę. Okazuje się, że najlepszym sposobem na jej poznanie jest zaangażowanie się we współpracę z lokalnym partnerem. Pozostaje oczywiście kwestia zaufania i cierpliwości w oczekiwaniu na wymierne korzyści biznesowe.
You may also like
Afryka subsaharyjska niewiele produkuje, więc wszystko można tam sprzedać – tak, przynajmniej w teorii by się wydawało. Wystarczy tylko wybrać sobie branżę. […]
Według raportu DHL Shop the World Afryka wraz z innymi rynkami rozwijającymi się jest przyszłością handlu online. “Pomimo, że globalny gracz zakupów online […]
26 października w pałacu prezydenckim w Warszawie doszło do historycznego spotkania głów państw – Polski i Senegalu. Macky Sall, od 2012 roku […]
Przez ostatnie 17 lat Investing in Africa Mining Indaba uważany jet za największe na świecie zgromadzenie najbardziej wpływowych inwestorów i ludzi podejmujących […]